Ponte.hu

Az Adobe is a kibővített, kevert és virtuális valóságra tette le a voksát

2016. szeptember 08. - dismay22

004_adobe.jpg

A virtuális valósággal már minden komoly cégnek kötelező foglalkoznia, nem maradhat ki az Adobe sem ebből. A mostani IBC konferencián jelentették be a Creative Cloud and Marketing Cloud új megoldásaikat, melyek a VR tartalmak gyártásához kötődnek. A kulcs ebben a következő Premiere Pro CC, ami már kezeli a VR tartalmakat, képes korrigálni sztereó vagy mono kamerás médiát használ éppen automatikusan.

001_adobe.jpg

Az Adobe Primetime pedig médiacégeknek ajánlj megoldásokat, hogy fel tudják fedezni a VR-ben lévő tartalmakban lévő üzleti lehetőséget, az Adobe így akarja bevezetni a saját DRM megoldását a ő szoftvereivel gyártott virtuális tartalmakra (Adobe’s Virtual Reality Digital Rights Management (VRDRM)).

002_adobe.jpg

Nem titkolják ők eleve a videoszerkesztő cégekre és a broadcast és professzionális média stúdiókra gondoltak, de számítanak a mostanában kötelező trendnek számító YouTuberekre is, legalábbis Bill Roberts így vélekedik.

003_adobe.jpg

Nyilván joggal, hiszen a Premiert terméküket manapság mindenki használja, szinte megkerülhetetlen, ha valaki bármilyen videós digitális tartalmat akar szerkeszteni 2016-ban. Ami érdekes momentum, hogy a VR elterjedését az Adobe is az AR vagyis a kibővített valóságos médiás tartalmakban véli, vagyis a fokozatos virtualizáció jelenségével.

A bejegyzés trackback címe:

http://pontehu.blog.hu/api/trackback/id/tr3811688827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.